Eläkkeensaajien ulkoilupäivä Toivonniemen laavulla 18.5.2026 ,samalla kevätkauden lopettajaiset. Porukkaa oli kivasti , paistelimme makkaraa, kahvia pullan kera ja kaikille maistui, ilmakin helli meitä. Pelattiin mölkkyä ja iloista yhdessä oloa, muutama laulukin vedettiin. Kerhot päättyi kevään osalta , mutta onhan meillä tapahtumia kesälläkin: Toivonniemi-ilta, tori-ilta, kala-markkinat , kotiseutujuhla joissa olemme mukana, umpimähkäretki. Tervetuloa kesän tapatumiin. Oikein ihnaa kesää kaikille !
Savonlinnan ja Enonkosken yhteinen lukupäivä 21.4.2026 Olimme Enonkosken kirjastossa ja Enonkosken Eläkkeensaajilla oli kunnia ottaa lukuteko Tunnustus ansioituneet kirjapiirin pitäjät Pirjo Liukko monia vuosia ja nyt jatkaa Antti Loikkanen Kiitos Pirjo Ja Antti Kiitos Enonkosken kirjaston auttavainen henkilökunta myös.
Laskiaista vietimme kerhossa ma 16.2 2026. Hernekeittoa ja laskiaispullakahveet nautimme ja laulaa lurrautimme, Hilkka pani seniorit liikkeelle ja labaduu- lapa ,lapa , duu meni niin notkeesti.


























